Laatste verslag Ischgl! - Reisverslag uit Ischgl, Oostenrijk van Hanneke Beune - WaarBenJij.nu Laatste verslag Ischgl! - Reisverslag uit Ischgl, Oostenrijk van Hanneke Beune - WaarBenJij.nu

Laatste verslag Ischgl!

Door: Hanneke Beune

Blijf op de hoogte en volg Hanneke

20 Februari 2013 | Oostenrijk, Ischgl

Hey!
Daar ben ik weer! Mijn laatste berichtje was 8-1 dus het werd wel weer de hoogste tijd dacht ik zo!

Ondertussen gaat het leven hier gewoon verder. Werken, skiën en stappen! Ons pa en Rob Timmers zijn een dag naar mijn verjaardag nog langs geweest voor een paar dagen om hier te komen skiën! Echt super leuk! Ook wezen rodelen met ze en nog apres-ski gedaan. Erg gelachen met zijn alle! Heb zelfs ons pa wat bij kunnen brengen qua techniek. Het gaat echt heel goed met me skiën! Doe alleen nog maar zwart en ben nu met off-piste en springen bezig! Heb nog 6 weken en dan moet ik over de grote heuvels in het funpark af vind ik zelf! Dan mag ik wat breken ;)
Mijn verjaardag was ook weer erg leuk! Met champagne middernacht in gegaan met mijn lieve collegaatjes! Toen nog de kroeg in gegaan tot laat! Vorig jaar in Bangkok 25 jaar geworden en nu in Ischgl ook 25 geworden! Waar zal ik volgend jaar weer uithangen? :D
Heb nog 6 Zwitserse jongens leren kennen met Essie samen waar we de hele dag mee van de berg zijn gegaan. Een van hun had een bunny pak aan dat Essie aan had gedaan. Echt vet lachuh! Nog bij hun gegeten en wezen rodelen! Toen ben ik nog met die jongens naar de Pascha gegaan tot laat. Echt een mega leuke dag geweest. De dag erop nog met ze naar de apres ski geweest om hun laatste avond af te sluiten. Helaas kende we ze niet eerder zodat we de gehele week met ze de berg af konden gaan..
Hebben nu echt super heerlijk weer hier! Het zonnetje schijnt veel waar ik helemaal van op bloei! Vandaag kamertje gepoetst, raam open, zonnetje binnen, muziekje aan. Voelt echt helemaal als me eigen stekkie! Eerst wilde ik graag naar huis maar nu het nog maar 6 weken zijn ga ik hier echt nog zwaar genieten! Lekker veel die berg op met me collegaatjes gek doen, kook kunsten bij spijkeren en werk zoeken… Waar ik op het moment eigenlijk nog maar weinig motivatie voor heb. Kan waarschijnlijk terug bij mijn oude baas komen in Tilburg maar ja… Voor eventjes maybe wel fijn dan heb ik ieder geval iets en kan ik altijd nog verder kijken!
Verder gaat het hier allemaal gewoon door. Hebben elke x veel gasten van ongeveer 40 mensen en in maart krijgen we steeds 2x en business groep wat wel aan poten wordt.. tot nu toe zijn we vol geboekt tot 3 april.
April ben ik zo ie zo terug in Nederland om bij Robbert zijn Bar take over ben!
Ben nog steeds niet ziek geweest terwijl er hier wel de griep heerst, ben alleen soms vermoeid van het harde werken, stappen, drinken en gewoon door gaan. Vandaag voor de eerste keer tot 11.15u uitgeslapen sinds 2 maanden! Echt heerlijk! Diana gaat morgen weg dus blijven met zijn 6en over hier.
Lieve vrienden, vriendinnen, familie en de rest die ik niet heb ik zie jullie weer snel! Dan gaan we in Nederland weer de boel op stelten zetten en snel met iedereen gezellig afspreken! Want mis jullie wel hoor!

Dikke kus allemaal!
Heel veel liefs vanuit het zonnige Ischgl!

  • 20 Februari 2013 - 18:40

    Floortje:

    Sissie,

    Klinkt super! Ben blij dat we regelmatig appen, dat maakt de afstand kleiner tussen. Ons.
    Goed te horen dat je zo geniet!

    Wij tellen hier de weken af tot je weer thuis bent,
    Kuss jezus

  • 20 Februari 2013 - 19:28

    Doyna :

    Hè meid,
    Geniet er idd nog maar ff van
    voor je het weet ben je weer thuis ;-)
    xxxx

  • 20 Februari 2013 - 21:54

    Esmee Koppen:

    heeeeeeeeuj!

  • 22 Februari 2013 - 20:34

    Anita:

    Leuk te lezen dat alles goed gaat en dat je toch je plekje gevonden hebt Geniet nog van de 6 weken want die zijn zo om voordat je het in de gaten hebt
    Als je terug bent zul je wel wat bij moeten komen van dat werken en vakantie vieren
    Dikke kus je moeder

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Oostenrijk, Ischgl

Oostenrijk

Werken Wens Chalet 2012/2013

Recente Reisverslagen:

20 Februari 2013

Laatste verslag Ischgl!

08 Januari 2013

2e deel oostenrijk!
Hanneke

Actief sinds 18 Aug. 2011
Verslag gelezen: 1913
Totaal aantal bezoekers 63468

Voorgaande reizen:

15 December 2012 - 14 April 2013

Oostenrijk

30 Augustus 2011 - 13 September 2011

Bali

29 September 2010 - 30 November -0001

Backpack time!

Landen bezocht: